Ärikliendi ostu- ja müügitingimused

Kasutustingimused
Veebipoe Villem.ee ja Villem.eu (edaspidi Veebipood) omanik on VillemArt OÜ (reg nr 16791475), aadress Mustakivi tee 25-911, Tallinn, Eesti.

MÜÜGILEPINGU KEHTIVUS, KAUBA- JA HINNAINFO

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel äriklientidele (juriidilised isikud).

Tellimust kinnitades kinnitab Klient, et on tutvunud käesolevate Müügitingimuste ja Isikuandmete töötlemise põhimõtetega.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde ja kõik hinnad on esitatud eurodes. Hinnale lisandub tasu kauba kohaletoimetamise eest. Ärikliendile väljastatakse arve, mis on saadaval tellimuse kinnitava e-kirja kaudu ning allalaaditav pdf-failina.

Kauba kohaletoimetamise tasu sõltub Kliendi asukohast ja kohaletoimetamise viisist ning kuvatakse Kliendile tellimuse vormistamisel.

Kui ostukorvis on soodushinnaga toode ja kehtiv sooduskood, rakendub soodustus toote tavahinnale.

Ostetud tooted tagastamisele ei kuulu.

TELLIMUSE VORMISTAMINE

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ja valida sobiv tarnemeetod. Seejärel kuvatakse maksumus, mille saab tasuda järgmiste makseviiside kaudu:

  • Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Revolut
  • Visa/Mastercard kaardimaksed
  • OPAY turvaline maksemoodul teistele pankadele ja Stripe maksemoodul krediitkaartidele

Leping jõustub alates summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Tellitud kaubad toimetatakse kohale vastavalt tarneviisile ja kohaletoimetamise ajale, millest teavitatakse tellimuse käigus.

Pakume äriklientidele võimalust tellida tooteid, mida füüsiliselt laos ei ole ning sellest tulenevalt võib tarneaeg olla 2-4 nädalat. Püüame siiski tooted tarnida esimesel võimalusel.

Kui Veebipoe tarnijal ei ole võimalik kaupa tarnida, jätame endale õiguse asendada toote samaväärse või analoogse tootega. Kui see pole võimalik, tagastatakse tasutud summa viivitamatult.

KOHALETOIMETAMINE

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu, Soome, Rootsi, Taani, Poola, Tšehhi, Prantsusmaa, Hispaania, Saksamaa, Itaalia ja Holland. Kui riik puudub valikuvariandis, palume kirjutada aadressile info@villem.ee sobivaima tarnevõimaluse leidmiseks.

Kauba kohaletoimetamise valikud on:

  • DPD Eesti ja EL sisesed pakiautomaadid
  • Omniva Eesti, Läti ja Leedu pakiautomaadid
  • Itella Eesti ja Soome pakiautomaadid
  • Rahvusvaheline kullerteenus (kuni 10kg pakkidele)

Tarnekulud kannab Klient ning täpsed kulud kuvatakse saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul Kliendi määratud sihtpunkti 14 tööpäeva jooksul alates kauba saabumisest lattu. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine kuni 30 kalendripäeva jooksul.

TAGANEMISÕIGUS

Kuna tegemist on ärikliendile suunatud müügiga, ei kohaldu tagastusõigus.

GARANTII JA VASTUTUS

Müüja annab ärikliendile toote garantii vastavalt tootja kehtestatud tingimustele.

Müüja ei vastuta toote kahjustumise või defektide eest, mis on põhjustatud:

  • toote valest kasutamisest või hooldamisest,
  • tavapärasest kulumisest,
  • juhuslikust kahjustumisest, sealhulgas transpordi käigus, kui kahju ei ole märgitud kauba üleandmisel,
  • pakendi kahjustumise korral, mis on põhjustatud kliendi tegevusest, sealhulgas juhul, kui klient on pakendile ise teinud muudatusi (nt kleebiste paigaldamine või pakendi muljumine), ei kehti garantii ega tagastustingimused.
  • kliendi enda või kolmanda osapoole tehtud parandustest või muudatustest.

Pretensiooni esitamise korral on kliendil õigus nõuda defektiga toote parandamist, asendamist või hinna alandamist, välja arvatud juhul, kui toote defekt on tingitud kliendi poolt põhjustatud asjaoludest.

MAKSEVIIVITUSED JA VIIVISED

Kliendil on kohustus tasuda arve vastavalt tellimuse kinnitamisel määratud maksetingimustele ja maksetähtajale. Kui arvel ei ole sätestatud teisiti, on maksetähtaeg 7 kalendripäeva alates arve väljastamise kuupäevast.

Makseviivituse korral on müüjal õigus nõuda viivist suuruses 0.1% iga viivitatud päeva eest kuni täieliku tasumiseni.

Kui klient ei tasu arvet õigeaegselt, on müüjal õigus:

  • peatada kaupade tarnimine kuni võlgnevuse likvideerimiseni,
  • tühistada tellimus ja nõuda võlgnevuse sundkorras sisse.

KAUBA VASTUVÕTMINE JA KAHJUSTUSED TRANSPORDI AJAL

Klient kohustub kauba vastuvõtmisel kohe kontrollima selle vastavust tellimusele ning toote seisukorda.

Kui klient avastab kauba kättesaamisel kahjustusi, mis on tekkinud transpordi käigus, või kui kaup ei vasta tellitule, peab klient sellest müüjat teavitama hiljemalt 2 tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Müüja korraldab kahjustatud kauba asendamise või hüvitise vastavalt olukorrale.

Kui klient ei teavita müüjat kauba kahjustustest määratud aja jooksul, loetakse kaup vastuvõetuks ja vastavaks tellimusele.

TINGIMUSTE JÕUSTUMINE JA MUUTMINE

Käesolevad müügitingimused kehtivad tellimuse kinnitamise hetkest ja on siduvad kõigile osapooltele.

Müüjal on õigus muuta müügitingimusi ühepoolselt, kuid sellised muudatused ei kehti tagantjärele juba kinnitatud tellimustele.

Hulgikliendi staatuse säilitamiseks peab kliendi aastane ostusumma olema vähemalt 100 € + käibemaks

Kõik tingimuste muudatused jõustuvad nende avaldamise hetkest müüja veebilehel.

KONFIDENTSIAALSUS JA ANDMEKAITSE

Müüja kohustub käsitlema kliendi ärilist teavet konfidentsiaalselt ja mitte avaldama kolmandatele osapooltele ilma kliendi eelneva kirjaliku nõusolekuta, välja arvatud juhul, kui see on vajalik õigusaktidest tulenevate kohustuste täitmiseks.

Müüja töötleb kliendi isikuandmeid vastavalt kehtivale andmekaitseseadusele (GDPR). Kliendi isikuandmeid kasutatakse ainult tellimuse täitmiseks ning ärisuhtluse pidamiseks.

Kliendil on õigus igal ajal nõuda oma isikuandmete muutmist või kustutamist, kui see ei ole vastuolus seadusega.

PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS

Veebipood vastutab müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest. Kui puudus ilmneb, tuleb sellest teavitada Veebipoodi e-posti teel hiljemalt kahe kuu jooksul.

Kui Veebipood ei suuda puudusega kaupa parandada või asendada, tagastatakse kõik kaubaga kaasnenud tasud.

OTSETURUSTUS JA ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

Veebipood kasutab Kliendi esitatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks, kauba kohaletoimetamiseks ja müügi analüüsimiseks. Isikuandmete edastamine toimub ainult volitatud töötlejatele, nagu veoteenuse osutajad ja lepingulised partnerid.

VAIDLUSTE LAHENDAMINE

Kui Kliendil on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@villem.ee

Kõik vaidlused, mis tekivad Veebipoe ja Kliendi vahel, lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui kokkulepet ei saavutata, on Kliendil õigus pöörduda kohtusse.