Ostu- ja müügitingimused

Kasutustingimused

Veebipoe Villem.ee ja Villem.eu edaspidi (Veebipood) omanik on VillemArt OÜ reg nr 16791475 aadressiga Mustakivi tee 25-911, Tallinn, Eesti.

MÜÜGILEPINGU KEHTIVUS, KAUBA- JA HINNAINFO

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Klient kinnitab tellimust kinnitades, et on tutvunud käesolevate Müügitingimustega ja Isikuandmete töötlemise põhimõtetega.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.

Arve tehtud tellimuse eest saab klient kaasa ostu kinnitava emailiga, kust on see võimalik pdf failina alla laadida.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub Kliendi asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse Kliendile tellimuse vormistamisel.

Täpne teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures, sealhulgas toote kasutusõpetused, täpne koostis ja muu oluline info kauba kohta. Kui soovid lisaks paberkandjal kasutusjuhendit, palun anna sellest tellimuse märkustes eraldi teada.

Kui ostukorvis on soodushinnaga toode, millele on ka kehtiv sooduskood, siis sooduskoodi sisestamisel rakendub sooduskoodi soodustus toote tavahinnale.

Soodushinnaga ostetud tooted tagastamisele ei kuulu.

TELLIMUSE VORMISTAMINE

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

  • Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Revolut
  • Läbi Internetipanga OPAY turvaline maksemoodul täiendavatele pankadele
  • Visa/Mastercard kaardimaksed ja krediitkaardimaksed Stripe maksemoodiliga

Makseid vahendab OPAY Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Stripe turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja AS-le.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest Klienti esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.


KOHALETOIMETAMINE

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu, Soome, Rootsi, Taani, Poola, Tšehhi, Prantsusmaa, Hispaania, Saksamaa, Itaalia ja Holland. Kui valikuvariandis ei ole sobivat riiki - palume kirjutada info@villem.ee, et leida sobivaim tarnevõimalus.

Kauba kättesaamiseks on Kliendil järgnevad valikud:

  • DPD Eesti ja Euroopa Liidu sisesed pakiautomaadid
  • Omniva Eesti, Läti ja Leedu pakiautomaadid
  • Itella Eesti ja Soome pakiautomaadid
  • rahvusvaheline kullerteenus kuni 10kg pakkidele

Kauba saatmiskulud kannab Klient ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Suuremahulisemate ja muude riikide rahvusvaheliste tarnete puhul lepivad Klient ja Veebipood kokku täpsustavalt tarne hinnas ja tingimustes.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul Kliendi määratud sihtpunkti hiljemalt 14 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine kuni 30 kalendripäeva jooksul. Juhul kui Veebipood ei võimalda tarnet eeltoodud ajavahemikus, võtab Veebipood Kliendiga ühendust tarneaja kokkuleppeliseks pikendamiseks või annab sellest teada veebipoe esilehel (pühade perioodid, puhkused). 


TAGANEMISÕIGUS

Pärast tellimuse kättesaamist on Kliendil e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui Kliendiks on juriidiline isik.

Kõik tagastatavad tooted peavad olema originaalpakendis ja kahjustamata.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Taganemisõigust ei kohaldata toodete suhtes, mis ei ole sobilikud tagasisaatmiseks hügieenilistel põhjustel.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada vabas vormis kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile info@villem.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab Klient, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

Klient peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Kaubad tuleb tagastada kasutamata ja originaalpakendis. Veebipoel on õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele või tagastamisest keelduda, kui esemetel on kasutusjälgi. Tootel peab olema säilinud müügiks tarvilik olemus ja välimus.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Kliendile viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik Kliendilt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Klient on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui Klient on valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Kliendilt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna. 


PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS

Veebipood vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Kliendile. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Kliendile eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@villem.ee.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Kliendile.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood Kliendile kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab Kliendi esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.


OTSETURUSTUS JA ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

Veebipood kasutab Kliendi poolt sisestatud isikuandmeid kliendisuhtluseks Kliendiga, tellimuse töötlemiseks ning kauba Kliendile saatmiseks, müügi ja kliendibaasi uurimiseks ja analüüsimiseks ning veebipoe kasutusmugavuse ja teenuste arendamiseks.

Kliendi isikuandmeid töödeldakse üksnes ulatuses, mis on Veebipoele teatavaks saanud Veebipoe ostuprotsessi vahendusel, esitatud tellimuse ettevalmistamise ja täitmise kaudu. Kogutud isikuandmeid talletatakse ning säilitatakse üksnes eelnimetatud eesmärkide täitmiseks.

Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa. Veebipood edastab isikuandmeid lepingulistele partneritele, et täita Kliendiga sõlmitud lepingu tingimusi.

Veebipood saadab Kliendile uudiskirju ning pakkumisi Kliendi e-maili aadressile ainult juhul, kui Klient on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Kliendil on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.


VAIDLUSTE LAHENDAMINE

Kui Kliendil on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@villem.ee

Kui Klient ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on Kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Kliendi ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Klient võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.